Online Shop -verkkokaupan FAQ

Kuinka pääsen käyttämään Online Shop -myymälää?

  • 01 Kuinka pääsen käyttämään Online Shop -myymälää?
    Rekisteröidy yhteyslomaketta käyttämällä. Valitse kohta Rekisteröidy verkkokauppaan ja anna tietosi. Tämän jälkeen sinulle lähetetään sähköpostilla vahvistuslinkki. Napsauta linkkiä ja viimeistele rekisteröinti. Kohdesivulla voit antaa yksilöllisen salasanasi.
  • 02 Voinko kirjautua olemassa jo olevalla salasanalla sisään Online Shop -myymälään lataamaan CAD-tiedostoja?
    Kyllä, Online Shop -myymälän kirjautumistiedoilla voi ilman jatkorekisteröitymistä ladata CAD-tiedostoja maksutta.
  • 03 Voinko tehdä ostoksia Online Shop -myymälästä?
    Ei, Online Shop -myymälä on tarkoitettu ainoastaan yritysasiakkaille.
  • 04 Voinko ostaa Online Shop -myymälästä jo olemassa olevana asiakkaana?
    Voit rekisteröityä Online Shop -myymälään valitsemalla yhteyslomakkeesta kohdan Rekisteröidy verkkokauppaan. Valitse vaihtoehto Kanta-asiakas ja anna asiakasnumerosi. Jos sinulla ei ole asiakasnumeroasi lähettyvillä, löydät sen virallisista asiakirjoista, kuten tarjouksista, sopimuksista tai laskuista.
  • 05 Kuinka voin sijoittaa tuotteita ostoskoriin?
    Voit siirtää tuotteita ostoskoriin tuotetietosivulta, tuotehausta tai haun yhteenvetosivulta.
  • 06 Voinko valita toimituksen ulkomaille?
    Jos olet suomalainen asiakas, voit tilata tuotteita myös toimitettavaksi ulkomaille. Ilmoita tilaustietoihin eri vastaanottajan tiedot, jos niitä ei vielä ole asiakastietokannassa. Huomioi ulkomaantoimituksiin lisättävä arvonlisävero.
  • 07 Voitko tilata tuotteet poikkeavaan tilausosoitteeseen?
    Kyllä, voit ilmoittaa tilaustiedoissa eri vastaanottajan tilaukselle. Nämä tiedot lisätään myöhempää käyttöä varten tilauksen vaihtoehtoisiin vastaanottajiin.
  • 08 Miksi hinnat eivät ole näkyvillä?
    Sisäänkirjautumisen jälkeen näet asiakaskohtaiset hintasi ja ehtosi.
  • 09 Miten toimin, jos pienyrityksellä ei ole arvonlisäveronumeroa? 
    Ota tässä tapauksessa yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi. Hän rekisteröi sinut Online Shop -myymälään manuaalisesti.
  • 10 Mitä maksutapavaihtoehtoja Online Shop -myymälässä on? 
    Yleensä käytettävissä ovat kaikki yleiset maksutavat, kuten etukäteismaksu, lasku, Mastercard, VISA ja verkkomaksu. Vaihtoehdot voivat vaihdella maan ja tilausmäärien mukaan.
  • 11 Miten voin palauttaa tuotteita?
    Jos et ole tuotteisiin tyytyväinen, voit lähettää ne takaisin. Ota tässä tapauksessa yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi.
  • 12 Mistä näen toimitusehdot?

    Toimitusehtomme ovat nähtävissä täällä.