Blicklen asiakastyytyväisyystutkimus 2024
Arvokasta palautetta ja aktiivista osallistumista
”Mittaamme työmme onnistumista asiakkaidemme tyytyväisyydellä. Tyytyväiset asiakkaat ovat meille Blicklessä toimintamme laadun mittari ja samalla kannustin toimintamme kehittämiselle”, korostaa Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG:n toimitusjohtaja Sarah Blickle-Fenner. Siksi tänä vuonna toteutettiin jälleen kattava tutkimus, jotta saatiin ajantasaisia ja luotettavia tuloksia asiakastyytyväisyydestä.
10 eri aiheisiin liittyvää kysymystä sisältävä kysely lähetettiin asiakkaille 19 maassa lokakuun lopussa. Kyselyyn osallistui yli 2 000 asiakasta Euroopasta, Pohjois-Amerikasta ja Aasiasta, mikä on poikkeuksellisen korkea osallistumisaste. Erityisen ilahduttavaa on se, että kokonaisarvosana on keskimäärin 1,7 asteikolla 1 (erittäin hyvä) - 6 (epätyydyttävä). Tämä osoittaa, että Blicklen korkeita standardeja esimerkiksi teknisen neuvonnan, tuotteiden saatavuuden ja ”Made in Germany” -laadun osalta arvostetaan edelleen.
Erinomainen tuotteiden laatu ja uusi keräyskampanja
Kyselyn tulokset korostavat jälleen kerran ”Made in Germany” -tuotteiden laatua ja luotettavuutta: 97,1 prosenttia asiakkaista arvioi tuotteiden laadun erittäin hyväksi tai hyväksi. Myös verkkosivusto/verkkokauppa, tekninen neuvonta ja kyselyjen nopea käsittely saivat parhaat arvosanat.
Erityistä tämänkertaisessa tutkimuksessa oli uusi keräyskampanja. Blickle lahjoitti 2 euroa UNICEFille jokaista osallistujaa kohden. Yli 2 000 vastauksen ansiosta saatiin kerättyä huomattava summa apua tarvitsevien lasten hyväksi kaikkialla maailmassa. ”Asiakkaidemme aktiivisuus osoittaa heidän luottamustaan Blickleen ja tukee samalla hyvää tarkoitusta - olemme tästä erityisen ylpeitä”, kertoo Sarah Blickle-Fenner. ”Haluamme kiittää kaikkia kyselyyn osallistuneita asiakkaita arvokkaasta palautteesta ja tuesta. Tulokset auttavat meitä tunnistamaan kehityskohteita ja parantamaan palveluitamme entisestään.”